صفحه اصلی

سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo

آلیاژگران، دنیای کنترل

پیشرفته‌ترین سیستم هوشمندسازی ساختمان

در دنیای دیجیتالی امروز، ساختمان‌ها نیز باید خود را با فناوری‌های به‌سرعت در حال تغییر وفق دهند. عملکرد یک سیستم هوشمندسازی ساختمان می‌تواند تأثیر عمیقی روی ساکنان، محیط زیست و مشاغلی که به آن وابسته هستند، داشته باشد.

بالا بردن عملکرد ساختمان‌ها نیاز به یک سیستم هوشمند یکپارچه دارد که بتواند دائماً به روز شود و برای استفاده حداکثری از ساختمان، ابزارهای مناسب را ارائه دهد. این تعریف دقیقاً مطابق عملکرد سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo شرکت زیمنس است.

این سیستم، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای درست را برای هر سطحی، از خود دستگاه ها تا راه‌حل‌هایی برای فضای ابری معرفی می‌کند. با کمک سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo ، هوشمندسازی، مهندسی، بهره‌برداری و مدیریت هر ساختمان بسیار آسان می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که Desigo سیستمی برای اجرای ایده‌آل های شما !

سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo

از دستگاه‌های میدانی تا راه‌حل‌های کلود، از سخت‌افزار تا نرم‌افزار

سیستم جامع  Desigoشامل تمام مواردی است که برای تبدیل ساختمان خود به یک ساختمان هوشمند با کارایی بالا نیاز دارید.

فضای ابری

سیستم های
مدیریت ساختمان

کنترلرها و اپراتورهای
هوشمند سازی

هوشمندسازی اتاق

تجهیزات میدانی

درگاه فضای ابری

اپلیکیشن های فضای ابری

نرم افزار BMS

نمایشگرهای لمسی

ماژول ورودی / خروجی

کنترلر PXC

کنترلر اتاق

سنسور تحت شبکه

ترموستات

مناطق حساس

میتر

محصولات KNX

درایو

شیرآلات و محرک ها

محرک دمپر

سنسور

مزیت‌های سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo

از مزیت‌های سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مردم محوری

در طراحی سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo نیازها و خواسته‌های ساکنین به‌طور کامل در نظر گرفته شده است. این سیستم در عین در نظر داشتن رفاه ساکنین، با ارائه رابط‌های کاربری شهودی به مهندسان،محیطی کامل و بی نقص را خلق می کند.

بهره وری منابع

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان، کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری برای ساختمان‌هایی با کاربری های پیچیده بسیار مهم و ضروری است. سیستم Desigo  با شفاف سازی در مصرف انرژی و ارائه ابزارهای مورد نیاز برای بهینه‌سازی های بیشتر، در این مسیر کمک‌حال شما خواهد بود.

قابلیت اتصال

سیستم هوشمندسازی ساختمان Desigo قادر به برقراری ارتباط در تمامی بخش های ساختمان‌ و دیگر ساختمان های متصل است، به‌طوری که همه داده‌ها را می‌تواند هم در محل و هم در فضای کلود جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل کند. همچنین به کمک این داده‌ها می‌توانید، از راه دور ساختمان‌ها را مدیریت و کنترل کنید. در نتیجه نه‌تنها در زمان صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه هزینه‌های رفت‌وآمد خود را نیز کاهش می‌دهید.